Hoe werkt het?

Een verkoopactie organiseren: hoe werkt dat?

Wil je van start gaan met één of meerdere verkoopacties om geld in te zamelen voor jouw vereniging of school? Via Baltus Fundraising gaat alles zeer eenvoudig in zijn werk. In vier eenvoudige stappen leggen we je uit hoe je een verkoopactie kunt organiseren.

Het stappenplan uitgelegd:

stap1

Stap 1. Kies het type verkoopactie

Welke verkoopactie sluit het beste aan bij jouw organisatie, de leden van je vereniging of de leerlingen van je school? Houd daarbij ook rekening met het aantal vrijwilligers dat je beschikbaar hebt. Kies vervolgens je verkoopactie. Raadpleeg hiervoor onze actiekalender.

Kies hier je verkoopactie.

stap2

Stap 2. Start de verkoopactie

Je gaat daadwerkelijk van start met je verkoopactie. Baltus zorgt dat je gratis brochure- en foldermateriaal toegestuurd krijgt. Daarnaast wordt er een handboek meegeleverd waarin de actie van A tot Z beschreven staat. Laat de leden/leerlingen bij familieleden, vrienden, collega's en buren langs gaan om producten te verkopen. Bij hen is de kans groot dat zij artikelen zullen kopen. Vergeet niet om het doel goed kenbaar te maken, want dat levert altijd extra enthousiasme op; zowel bij de kopers als bij de verkopers.

Tips & trucs verkoopactie organiseren.

stap3

Stap 3. Bestel via internet

Zorg voor een duidelijk inleverpunt en een duidelijke inleverdatum. Als de bestellijsten binnen zijn, kun je alles totaliseren en bestellen. Dit kan heel eenvoudig via onze website. Je loopt zelf geen risico, je koopt immers alleen in wat je al verkocht hebt. Ongeveer 10 dagen later kan Baltus Fundraising de producten op elk gewenst adres in Nederland afleveren.

Plaats hier je bestelling.

stap4

Stap 4. Verspreid de bestellingen

Baltus Fundraising zal de totaalbestelling bezorgen. Hier maak je vervolgens individuele bestellingen van. Je ontvangt een handig stappenplan om je hierbij te helpen. Enkele dagen na levering ontvang je van ons een factuur. Hierop is de korting al voor je verrekend. 

Welke van onze verkoopacties je ook kiest, bij Baltus Fundraising profiteer je van meer dan 20 jaar ervaring. Neem contact met ons op voor meer informatie!


Baltus Bloembollen is een gerenommeerd bloembollenbedrijf

Baltus Bloembollen is opgericht in 1980 door Hans en Peter Baltus. Oorspronkelijk was Baltus Bloembollen gevestigd in Apeldoorn, maar door ruimtegebrek is het bedrijf in 1997 verhuisd naar Vaassen. Baltus Bloembollen is een groothandel in bloembollen met een Cash&Carry afhaalcentrum van 7.000 m2. Bij het afhaalcentrum komen vele groenhandelaren uit heel Europa bloembollen inkopen.

Baltus Pand

Baltus Fundraising

In 1989 is de bloembollenactie ontstaan en vanaf 1993 bestaat de bloembollenactie in zijn huidige vorm. Sinds 1993 zijn er veel kleine wijzigingen doorgevoerd, maar de basis van het originele concept is nog steeds de basis van de huidige bloembollenactie. Momenteel organiseert Baltus Fundraising acties in 4 Europese landen. Naast de bloembollenactie organiseren we nu ook een Chocolade actie,  Ansichtkaarten actie en Pepernotenactie. Deze acties werken hetzelfde als de bloembollenactie, alleen dan met een ander artikel.

 

Voordelen van Baltus Fundraising

 Geen risico: geld inzamelen zonder voorraad of vooruitbetaling

 Goede service en ondersteuning

 Gemakkelijke verkoopacties

 Tot 40% van de omzet is voor jouw school of vereniging

 Oer-Hollandse en fleurige producten

Gratis informatiebrochure

Vraag de informatiebrochure aan en ontdek wat Baltus Fundraising voor jouw organisatie kan betekenen.

Start je verkoopactie